Nowe lokacje w Bandit Simulator

default image bg


W poprzednim artykule na temat naszej gry
Bandit Simulator pokazywaliśmy wam jak wygląda proces tworzenia gier w naszej kuźni. Mogliście się dowiedzieć między innymi jak powstawały nasze lokację i świat. Dzisiaj natomiast pokażemy wam nowości jakie zaszły w naszej symulacji życia bandyty!


Jeśli obserwowaliście nas wcześniej bez wątpienia nie uszło waszej uwadze jak wyglądają poszczególne lokację świata gry. Od miasteczka, w którym to nasz bandyta zaczyna przygodę, po ogromną przestrzeń zapełnioną obozami, wioskami czy domem niezbyt rozgarniętego czarodzieja. Dzięki pracy naszych developerów miasto i jego okolice zostały odnowione nie tylko graficznie, ale powstało wiele nowych lokacji.



Największe zmiany dotyczą wszechstronnej kolorystyki niemal całej gry. Dzięki poprawkom graficznym naszego zespołu, udało się nam lepiej dostosować światła i cienie, czego efektem jest zwiększenie wydajności rozgrywki przy wyższych ustawieniach graficznych. Poprawkom uległa również kolorystyka wody, która zyskała również bardziej dynamiczny efekt. Co więcej nasi developerzy wprowadzili do starych lokacji nowe budynki.

.

Już teraz w buildzie naszej gry możemy podziwiać młyny, zależne od wody łodzie czy żywą przyrodę.
Niemal w każdej lokacji.



Mimo wielu projektów, Bandit Simulator nie schodzi z naszego piedestału priorytetów. Aktywna praca nad rozwojem nowych lokacji, postaci czy mechanik coraz szybciej zbliża nas do premiery. Zanim to jednak nastąpi, chcemy być pewni, że gra da wam tyle radości z rozrywki ile nam z projektowania jej.



Chcesz wiedzieć jak zmieniła się gra? Sprawdź nasz profil Steam i śledź na bieżąco aktualizację postępów w Bandit Simulator.


<